امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-06
اشتراک گذاری:

خبری از جاده های یکطرفه نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌های استان در دستور کار نیست، گفت: مسافران و شهروندانی که قصد بازگشت به شهر‌های خود را دارند با توجه به پرحجم شدن ترافیک در ساعات پایانی روز، زمان‌بندی مناسبی برای بازگشت داشته باشند.

او افزود: تنها ممنوعیت تردد در حال حاضر همان ممنوعیت تردد کرونایی است که اعمال می‌شود و طرح ممنوعیت سفر بین استانی هم تا ساعت ۱۲ ظهر فردا ادامه دارد.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در محور‌های خروجی استان به آرامی صورت می‌گیرد، گفت: فقط در برخی نقاط جاده چالوس و جاده هراز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محور‌های درون استانی نیز، افزود: پیش‌بینی می‌شود که در مسیر‌های روستایی و ییلاقی از بعد از ظهر با توجه به بازگشت مسافران و شهروندان بومی ساکن استان به شهر‌ها ترافیک پرحجمی داشته باشیم و به همین دلیل هم از این شهروندان نیز می‌خواهیم که بازگشت را به آخرین ساعات روز موکول نکنند.

سرهنگ عبادی با اشاره به بارش پراکنده در برخی مناطق استان و احتمال لغزندگی جاده‌ها از رانندگان خواست تا نکات ایمنی از جمله رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و استفاده نکردن از تلفن همراه در هنگام رانندگی را جدی بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *