امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-05
اشتراک گذاری:

مشکلات فعلی کشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات رفع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود نبویان، مسؤول هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی امروز در مازندران در جلسه شورای راهبردی این ستاد با اشاره به استقبال گسترده مردم و گروه‌های مختلف از حضور رئیسی در عرصه انتخابات اظهار کرد: باید از همه این ظرفیت‌ها در جهت تحقق دولت مردمی و انقلابی استفاده شود.

وی بر ضرورت وحدت و انسجام بیشتر نیروهای انقلابی در سطح استان تأکید کرد و افزود: امروز همه باید با وحدت و همبستگی در جهت روی کار آمدن یک دولت مردمی، انقلابی، فسادستیز و تحول خواه تلاش کنند.

حجت‌الاسلام نبویان، بر ضرورت پرهیز از تخریب در رقابت‌های انتخاباتی تأکید کرد و گفت: امروز همه نیروهای انقلابی و کسانی که دل در گرو انقلاب و ولایت دارند باید با وحدت، مسیر را برای روی کار آمدن یک دولتی مردمی و در تراز انقلاب اسلامی فراهم کنند.

 مسؤول هماهنگی ستادهای انتخاباتی رئیسی در مازندران با اشاره به این که امروز مردم ما به دلیل سوء‌تدبیر و ناکارآمدی مسؤولان با مشکلات بسیاری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: این مشکلات را می‌توان با تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات رفع کرد و مسیر کشور را تغییر داد و تحولی اساسی در بخش‌های مختلف ایجاد کرد.

حجت الاسلام نبویان با بیان این که مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تولید، اشتغال، صنعت و کشاورزی راه حل‌های مشخصی دارد، تصریح کرد: به طور حتم با بهره‌گیری از توان متخصصان دانشگاهی، نخبگان و دانشمندان بومی می‌توان همه این مشکلات را رفع کرد و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل امروز کشور ما این است که مدیران کشور به فکر حل مشکل مردم نیستند، خاطرنشان کرد: مدیرانی که اهل اختلاس، تفکر اشرافی، غیرجهادی و غیرانقلابی هستند نمی‌توانند مشکلات مردم را حل کنند.

 مسؤول هماهنگی ستادهای انتخاباتی رئیسی در مازندران، ناکارآمدی را از یکی از مهم‌ترین دلایل عدم توفیق مدیران فعلی دانست و تصریح کرد: باید با حضور حداکثری در انتخابات شرایط را تغییر دهیم تا مدیرانی مردمی بر سر کار بیایند مدیرانی که جهادی، دانش‌بنیان، علم و برنامه محور و غیراشرافی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *