امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-31
اشتراک گذاری:

پیشنمازی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرمانداری ساری اعلام کرد:در اجرای ماده ۶۶ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان و به استناد صورت جلسات دریافتى از هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها و بخش‌های تابع نتایج انتخابات دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران ۹۱۳ هزار و ۶۲۹ نفر در این دوره از انتخابات رای دادند.

از مجموع آراء دریافت شده حجت‌الاسلام سیدصادق پیشنمازی موفق به کسب۵۹۱ هزار و ۲۸۱ رای و محمد حسن گلی شیردار با ۳۲۲ هزار ۳۴۸ رای کسب کردند که حجت‌الاسلام سیدصادق پیشنمازی با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم استان مازندران به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

سیدصادق پیشنمازی متولد ۱۳۴۱ فرزند مرحوم آیت‌الله سیدمهدی پیشنمازی است که از موسسان جامعه وروحانیت مازندران در اوایل انقلاب اسلامی است.

عضو هیأت علمی و استادیار دانشگاه بین‌المللی اهل البیت (ع)، استاد حوزه و دانشگاه و مدرس دانش افزایی اساتید هیأت علمی دانشگاه های کشور  و موسس حوزه های  علمیه حضرت اباصالح المهدی(عج) از دیگر فعالیت‌های این عضو مجلس خبرگان رهبری در مازندران است.

حجت‌الاسلام سیدصادق پیشنمازی جایگزین آیت‌الله نورالله طبری در مجلس خبرگان رهبری شده است، مازندران در مجلس خبرگان رهبری داری چهار کرسی است که پیش از این آیت‌الله آملی لاریجانی، آیت‌الله نورالله طبرسی، آیت‌الله علی معلمی و آیت‌الله رحیم توکل به عنوان نماینده منتخب مردم به این مجلس راه یافته بودند که به علت فوت آیت الله طبرسی انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز ۲۸ خردادماه برگزار شد و در نهایت حجت‌الاسلام سید صادق پیشنمازی به عنوان نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری توسط مردم انتخاب شده است.

به گزارش فارس، تنها نتیجه مشخص نشده انتخابات مرکز استان مازندران مربوط به شورای شهر ساری که با وجود اعلام نفرات به صورت غیر رسمی هنوز فرمانداری ساری به صورت رسمی نفرات منتخب مردم در شورای شهر ساری را اعلام نکرده است.

نتایج انتخابات شورای شهر ساری در حالی با تاخیر نسبت به سایر مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها اعلام می‌شود که فرایند رای گیری الکترونیکی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *