امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-08
اشتراک گذاری:

تامین سوخت کافی برای دور دوم سفر‌های تابستانه 

محمد مهدی جامعی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال با بیان اینکه بنزین بیشترین فرآورده نفتی است که به دلیل حضور مسافران در مازندران مصرف می‌شود، گفت: حجم گسترده‌ای از مسافرت‌ها به شمال در پیک اول سفر انجام و سوخت مورد نیاز نیز به خوبی برای مسافران تامین شد.

او افزود: سوخت رسانی در پیک اول سفر به خوبی انجام شد و برای پیک دوم که اواسط تابستان است نیز هیچگونه کمبود سوخت وجود ندارد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال ادامه داد: سوخت به میزان کافی در مخازن ذخیره سازی شده است و تا پایان تابستان کمبود سوخت نخواهیم داشت.

محمد مهدی جامعی با بیان اینکه ۴ میلیارد و ۸۶ میلیون لیتر سوخت پارسال تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شده بود، گفت: ۳ میلیارد و ۸۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی که بیشترین آن بنزین بود پارسال از طریق خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال انجام شد و یک میلیارد لیتر نیز مربوط به استان گلستان بوده است.

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال، با ظرفیت خطوط انتقال ۵۰ هزار بشکه در شبانه روز، تامین کننده فرآورده‌های نفتی سه استان مازندران، گلستان و بخشی از استان تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *