امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-16
اشتراک گذاری:

بهره‌برداری از استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری سپهبد شهید سلیمانی ماهفروجک ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، استان مازندران یکی از استان‌هایی است پروژه‌های نیمه‌کاره زیادی در بخش ورزش در شهرهای مختلف استان دارد. پروژه‌هایی که سال‌هاست در صف بهره‌برداری قرار دارند اما هنوز رنگ افتتاح به خود ندیده‌ بودند.

پروژه سالن ۶ هزار نفری استان مازندران که ۱۶ سال‌ در انتظار افتتاح قرار داشت و همواره با سفر مسؤولان استانی و کشوری قول بهره‌برداری از آن داده می‌شد امروز به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

در آخرین بازدیدها اوایل زمستان سال ۹۹ جمشید تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به دستور وزیر ورزش و جوانان به بازدید از پروژه‌های استان مازندران پرداخت و قول و وعده آماده‌سازی پروژه‌ها تا پایان سال را داده بود.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بازدید از استادیوم ورزشی ماهفروجک ساری اعلام کرده بود که شرکت توسعه عزم راسخی دارد که این پروژه را در اسفند ماه به اتمام برساند و تاکید آقای وزیر هم بر اتمام این پروژه است، وی گفته بود که با توجه به دیدگاهی که مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه داشت، در اسفند‌ماه این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.( اینجا بخوانید)

اما در همان زمان این بازدید از حواشی هم برخوردار بود که می‌توان به درگیری نمایندگان مجلس ساری با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان و پیمانکاران پروژه سالن ۶ هزار نفری ساری اشاره کرد، زارعی و بابایی‌کارنامی دو نماینده مردم ساری در واکنش تندی نسبت به مشخص شدن زمان افتتاح پروژه داشتند و معتقد بودند این پروژه با این حجم از نابه‌سامانی به این زودی‌ها افتتاح نخواهد شد و وعده‌های داده شده رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرد. (حواشی این بازدید را اینجا بخوانید)

طبق معمول وعده‌های مسؤولان، پروژه‌ای در سال گذشته افتتاح نشد اما حسن رنگرز در روزهای اخیر در ارتباط با آخرین وضعیت اقدامات برای تکمیل پروژه ماهفروجک ساری به فارس گفته بود: این پروژه ۲۵ تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد. ( اینجا بخوانید)

و این خبر نیز دو روز پیش روابط عمومی استاندار مازندران تایید شد، طبق خبری که در سایت استانداری مازندران منتشر شد، این پروژه مهم ورزشی توسط احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران با همراهی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان و برخی مسؤولان  مورد بازدید قرار گرفت.

بر اساس خبر  منتشر شده سایت استانداری، استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری می‌گیرد.( اینجا بخوانید)

به گزارش فارس، این پروژه مهم ورزشی با دستور ویدئو کنفرانسی روحانی رئیس جمهور و حضور مدیران و مسؤولان استانی، پس از ۱۶ سال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم؛ استاندار مازندران، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مردم شهرستان ساری در مجلس، معاون عمرانی استاندار، فرماندار ساری، فرماندهی نیروی انتظامی و مدیرکل ورزش و جوانان حضور داشتند. ‎

به گزارش فارس، استادیوم ۶ هزار نفری مرکز مازندران، پروژه‌ای که پس سال‌ها خاک خوردن و وعده و عیدها در روزهای پایانی دولت دوازدهم بالاخره به بهره‌برداری رسید، اما این فقط یکی از  پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی در استان مازندران بوده و به گفته حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تعداد پروژه‌های نیمه‌کاره استان ۹۰ پروژه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *