امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

نرخ نان در مازندران تغییر می‌کند/ اعمال نرخ جدید از اوایل هفته

حسینقلی قوانلو امروز درباره آخرین وضعیت افزایش نرخ نان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: خرداد ماه سال گذشته بود که قیمت نان را اصلاح کردیم.

وی با اشاره به تقاضای نانوایان مبنی بر افزایش نرخ نان، افزود:موضوع افزایش نرخ نان در کارگروه آرد و نان مطرح شد ولی هیچ تغییری در این زمینه ایجاد نشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان کرد:با بررسی‌‌های اولیه باتوجه به افزایش هزینه‌های تولید نان از خمیرمایه گرفته تا هزینه‌های کارگری و سایر  باید قیمت نان ۶۰ تا ۶۵ درصد افزایش یابد تا نانوایان بتوانند هزینه‌های خود را جبران کنند.

این مسؤول با بیان اینکه هزینه خمیرمایه ۵ برابر و هزینه کارگری تا ۴۴درصد افزایش یافت، تصریح کرد: با در نظر گرفتن سایر هزینه‌ها، در راستای افزایش قیمت در نهایت به قیمتی رسیدیم که در نهایت روزهای اینده اعلام خواهد شد.

قوانلو خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند اگر نانوایان زیان دهند شاهد مسایلی ازجمله  اردفروشی و بازی با سلامت مردم خواهد بود.

وی در پایان گفت: براساس تصمیم‌گیری در کارگروه تعیین قیمت نان که کارها نهایی شده، قیمت نان با افزایش زیر ۳۰ درصد از روزهای شنبه یل یک‌شنبه هفته اینده در مازندران اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *