امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

گورستان گردی ایران اینترنشنال در مازندران + تصویر

کشته سازی رسانه‌های معاند خصوصا ایران اینترنشنال در روز‌های اخیر با شایعه کشته شدن محمدرضا بالی لاشک در اغتشاشات اخیر شهرستان نوشهر ادامه یافت.

علی اکبر بالی لاشک فرزند این مرحوم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پدرم بر اثر بیماری زمینه‌ای و در اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت و فوت او هیج ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد.

در این بیانیه آمده است: آنچه رسانه‌های بیگانه مبنی بر جرح و ضرب پدرم محمدرضا بالی لاشک توسط نیروی انتظامی و امنیتی اعلام کردند به کلی رد می‌شود.

او نوشت: مردم شریف ایران اسلامی، متاسفانه مجدد شاهد آن هستیم که رسانه‌های بیگانه و بنگاه‌های وابسته به نظام سلطه با انتشار اعلان کذب ناردست فوت پدرم سعی در تشویش اذهان عمومی و حریجه دار نمودن عواطف و احساسات جامعه نمودند.

در این بیانیه آمده است: پدرم یک شهروند عادی و علاقه‌مند به کشور و نظام اسلامی بود و هیج گونه نقشی در اغتشاشات اخیر در نوشهر نداشته است.

گورستان گردی ایران اینترنشنال در مازندران + تصویر

ایران اینترنشنال پیش از این نیز در مازندران با قبرستان گردی برخی افراد را که بر اثر برخی دلایل فوت کرده بودند را جزو کشته شدگان اغتشتشات نامیده بود از جمله الناز و نگار افضلی دو خواهر ساروی که ۸ مرداد سال ۱۴۰۰ در حادثه رانندگی فوت می‌کنند، اما این رسانه ادعا کرده بود در اغتشاشات کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *