امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-10
اشتراک گذاری:

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید احمد صالحی در ساری

به گزارش بلاغ، پیکر مطهر سرباز گمنام امام زمان(عج) و بسیجی شهید احمد صالحی‌مله در هوای بارانی پاییزی امروز با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران ،استاندار ، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان ،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در ساری تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر این شهید عزیز پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد.

تشییع کنندگان با سردادن شعارهای “لا الله الا الله”، “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست “، “هیهات منا الذله”و “این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست” و “مرگ بر آمریکا”، پیکر شهید صالحی را تشییع و بدرقه کردند.

شهید احمد صالحی در حین مأموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع در زاهدان به ساری منتقل شد و آئین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام در ساری برگزار شد.

این جهادگر بسیجی دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت “مصطفی نوروزی” نیز بود، برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت با حضور مردم، خانواده های شهدا و مسئولان مازندران شب گذشته در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *