امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-30
اشتراک گذاری:

کاهش ۱۳ درصدی سرقت اماکن خصوصی طی یکماه گذشته در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش ۱۳ درصدی میزان وقوع سرقت اماکن خصوصی در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سید محسن جعفری در تشریح این خبر گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و اجرای چندین مرحله طرح های پیشگیری از سرقت در اردیبهشت ماه شاهد کاهش سرقت های مهم و کنترل روند افزایشی سرقت های خرد بوده ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی استان میزان وقوع سرقت‌ وسایل و قطعات ۱۸ درصد، قاپ زنی ۱۷ درصد، موتورسیکلت ۷ درصد، پلاک خودرو ۵ درصد و احشام ۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در ادامه از افزایش ۲۳ درصدی کشف سرقت خودرو و افزایش ۶۶ درصدی موتورسیکلت های سرقتی توسط ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح استان در این بازه زمانی خبر داد.

وی با اشاره به دستگیری ۱۶۳۶ نفر سارق توسط ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح استان،‌ تصریح کرد: در همین راستا شاهد افزایش ۶ درصدی دستگیری سارقین در سطح استان بوده ایم.

جعفری در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیسی می توانند از وقوع بسیاری از جرایم به‌ویژه سرقت جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *