امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-29
اشتراک گذاری:

مازندران در مدار تولیدات و محصولات ایران خودرو

به گزارش بلاغ، نشست هم اندیشی و تبادل نظرات و پیشنهادها با حضور استاندار مازندران، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مجمع نمایندگان استان و مدیرعامل ایران خودرو در محل دفتر استانداری مستقر در تهران برگزار شد.

در این نشست نمایندگان مردم مازندران در مجلس نسبت به معضلات، کمبودها و همچنین نقاط قوت و ظرفیت های موجود در استان نکاتی را مطرح نمودند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با اعلام آمادگی کمیسیون صنایع برای ایجاد، توسعه و احداث صنایع مختلف از جمله خودروسازی عنوان کرد: در وزارت صمت، ظرفیت های بسیار موثری وجود دارد که به مازندران با توجه به وجود بسترهای مناسب در این استان قابل انتقال است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این جلسه با ابراز خرسندی از تشکیل این نشست، عنوان نمود: این گروه صنعتی آمادگی دارد با پیوند صنعتی کلان با استان مازندران این استان را در مدار تولیدات و محصولات خود قرار دهد.

استاندار مازندران نیز با تشریح واقعیت ها و‌ ظرفیت های استان از نمایندگان و مدیران صنایع حاضر در جلسه خواست تا تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر مناسب تولید محصولات ایران خودرو در استان بکار گیرند و مقرر گردید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی خود در قبال استان مازندران عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *