امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-17
اشتراک گذاری:

وضعیت کشاورزی مازندران مطلوب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در مراسم یادواره شهدای جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه هجرت پیامبر گرامی اسلام مبدا تاریخی اسلام به شمار می‌رود، حفظ وحدت و انسجام قومی، مذهبی، نژادی و زبانی را درجامعه اسلامی مهم دانست.

وی بااشاره به مرگ بنی صدر وی را در کشتار مردم بیگناه و ترور ۱۷ هزار نفر مؤثر دانست و گفت: بنی صدر ملعون و رجبی ملعون رئیس سازمان منافقین همدست بودند و با ذلت از کشور گریخت و در دامن دشمنان و بیگانگان تابعیت گرفت و زندگی کرد.

وی یادآور شد: دشمنانی که داعیه حقوق بشر دارند به کسانی که دستشان به خون ده‌ها هزار بیگناه آغشته است، پناهندگی سیاسی و اقامت می‌دهند و این رویه همچنان ادامه دارد.

آیت الله محمدی لائینی رأی دادن و انتخاب کردن را دارای مسئولیت دانست و گفت: باید انتظار شهیدان را در جامعه برآورده کنیم و فقط به برگزاری یادواره‌ها بسنده نکنیم.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه جهاد سازندگی دیروز انتظار شهدا را در زمینه سازندگی و دفاع مقدس برآورده کرده است، افزود: جهاد سازندگی حق جهاد و سازندگی را ادا کرده است.

وی با انتقاد از طولانی شدن روند ساخت زباله سوز ساری افزود: این پروژه که قرار بودن یک تا دو ساله ساخته شود اکنون پس از ۱۰ سال تکمیل نشده است و با چنین ضعف و سستی در ادارات و نهادها نمی‌توان کارها را پیش برد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در مجموع در ادارات برندگی گذشته وجود ندارد، کاغذبازی و سردرگمی مراجعه کننده را از جمله مشکلات برشمرد و گفت: سهم ادارات ما درناراضی تراشی مردم باید بررسی و پایش شود.

وی با عنوان اینکه کشاورزی ما مطلوب نیست، گفت: جهاد کشاورزی باید برای کشاورزی مدرن و دارای بهره وری بالا که امکان رقابت با محصولات رقابتی و فرصت صادرات داشته باشد، برنامه ریزی کند.

وی کاهش هزینه کشاورزی و دامپروری را برای به صرفه بودن فعالیت‌ها مهم دانست و گفت: جهاد کشاورزی باید در این راستا تلاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *