امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-17
اشتراک گذاری:

ناوگان هوایی و زمینی امدادی هلال احمر توسعه می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند پیش ازظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی مجتمع چندمنظوره امدادی در گفتگو با خبرنگاران با اظهار ای ن که تقویت پایگاه‌های امداد جاده‌ای و ساحلی و کوهستان از برنامه‌های هلال احمر است، افزود: توسعه و گسترش این پایگاه‌ها جزو برنامه‌ها است.

وی آموزش همگانی برای ارتقای سطح تاب آوری مردم در حوادث وبلایا را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: باید مردم برای درک خطر و کاهش آسیب‌ها و مخاطرات آموزش‌های لازم را برای خودامدادی و دیگرامدادی فراگیرند.

وی ادامه داد: توسعه خانه‌های امدادی از دیگر برنامه‌های برای سهیم کردن مردم و ارائه خدمت رسانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، امدادرسانی محله است.

کولیوند توسعه ناوگان هوایی و زمینی و نوسازی آن را از دیگر برنامه‌های مهم هلال احمر ذکر کرد و گفت: باید جمعیت هلال احمر درخور و شأن مردم عزیز کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به کلنگ زنی مجتمع چندمنظوره امدادی از آن به عنوان بزرگترین پروژه هلال احمر یاد کرد وگفت: این مجتمع ظرفیت‌های خوبی را برای شهر بابلسر و کشور ایجاد می‌کند و مطمئن هستم این مرکز به عنوان الگوی مهم امدادی در کشور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *