امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-30
اشتراک گذاری:

مشکلات ۶۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران گره گشایی شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت ازتولید و در راستای تحقق این امر بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور می توان با حمایت از واحد های تولیدی بزرگ و کوچک نقش بسیار خوبی در پیشبرد اهداف اقتصادی استان داشته باشیم.

رییس دستگاه قضایی استان مازندران ضمن تأکید بر اهتمام تمامی دستگاه‌های اجرایی و قضایی در حمایت از واحدهای تولیدی افزود: دستگاه قضایی استان از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های بهینه خود در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت های دستگاه قضایی استان تعداد ۴۹ جلسه تشکیل و ۴۰۶ مکاتبه برای حمایت از تولید کنندگان در دادگستری استان انجام شده است و نتیجه آن تحت حمایت قرار گرفتن ۶۵ واحد تولیدی و رفع مشکلات ۳۶ شرکت واحد تولیدی با اشتغالزایی حدود ۲هزار و ۳۶۰ نفر بوده است.

اکبری بازدید وسرکشی از واحدهای تولیدی در جهت بررسی وضعیت فعالیت و احیای شرکت ها را از اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران برشمرد و گفت : مکاتبه با بانک های عامل و ثبت اسناد و املاک استان برای اعطای مهلت مناسب به سرمایه گذاران جهت حل و فصل مشکلات معوقات بانکی از دیگر اقدامات عملی این ستاد طی سال گذشته بوده است.

وی حمایت از تولید کنندگان با هدف جلوگیری از تعطیلی کارگاه و بیکاری را مورد تاکید و از برنامه های جدی سال جاری عنوانکرد و گفت: به یاری خداوند و با کمک مردم و مسوولان استانی تلاش خواهد شد تا بتوانیم نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی علاوه بر گام نهادن در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در استان مازندران باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *