امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-29
اشتراک گذاری:

اقامت حدود ۹ میلیون مسافر در مازندران

صادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سال جاری ۸ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۶۰۰ در مازندران اقامت داشتند، اظهار داشت: تعداد اقامت کننده‌های چهارمین روز تعطیلات نوروز سال جاری را یک میلیون و ۶۶ هزار و ۳۲۸ نفر در این استان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان داشتند.

وی مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را ۷۰۰ مورد از آغاز ستاد تا چهارم فروردین اعلام کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا دوم فروردین سال جاری ۴۲ فقره تشویق، ۸۵ فقره تذکرات و ۲۷ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا چهارم فروردین سال جاری را ۴ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *