امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

سامانه مسکن از ۱۵ تیرماه باز می‌شود/ ثبت‌نام قطعی ۲۳ هزار مازندرانی در طرح مسکن ملی

به  گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعباس رهگشای معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در مازندران، با اشاره به اینکه ۱۱۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن مازندران نام‌نویسی کردند، اظهار کرد: از این تعداد  ۲۳هزار مازندرانی واحد شرایط شدند.

وی با بیان اینکه سهمیه مازندران در طرح نهضت ملی مسکن ساخت سالانه ۳۸ هزار واحد مسکونی است، افزود: به همین دلیل سامانه مسکن ۱۵ تیرماه امسال را باز خواهیم کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلیل قطعی نشدن ثبت‌نام؛ احراز نشدن صلاحیت این افراد و نداشتن شرط سابقه پنج سال سکونت در شهر منتخب و داشتن ملک خصوصی است.

این مسؤول ادامه داد: از شرایط ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن، سرپرست خانوار بودن و مردان مجرد ۲۳ سال به بالا، دست‌کم سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا، نداشتن مالکیت خصوصی و در نهایت استفاده نکردن از امکانات دولتی در حوزه مسکن است که در صورت داشتن این شرایط، افراد می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رهگشای با تاکید بر اینکه مشکل حاد در تامین مسکن بحث تامین زمین در مازندران است، خاطرنشان کرد: در این زمینه ارگان‌های مرتبط باید همکاری لازم را داشته باشیم تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان در این زمینه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *