امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

راهپیمایی گرم مردم مازندران در هوای سرد

به گزارش بلاغ، گذر ایام و تاریخ نشان دهنده گذشت ۴٣ سال از روزگاری است که مردم اراده و عزم خود را بکار بستند تا رژیم طاغوت را برچینند و خودشان آینده ساز کشورشان باشند کشوری که تحت شدیدترین اعمال نظرهای استعمارگران بود و اراده‌ای از خود نداشت.

اراده و عزم ملی مردمان سال ۵٧ موجب شد دست غارتگر دشمنان از دامان ایران پاک قطع شده و ایران و ایرانی که ید طولایی در تاریخ دارند بر روی پای خود ایستاده و تاریخ ساز شوند.

پیش از شیوع همه گیری کرونا ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با برگزاری مراسم‌های متعددی گرامی داشته می‌شد اما چند سالی است که به علت شیوع کرونا در جهان سیاست گذاران جامعه نیز دست به ابتکاری نوین زده و مراسم گرامیداشت ٢٢ بهمن با شکل نوینی برگزار می‌شود.

راهپیمایی خودرویی و موتوری از آن دسته ابتکارات نوینی است که با استقبال مردم مواجه شده و عصر کرونا و فاصله‌های اجتماعی نیز نتوانست عزم قوی مردم ایران را برای گرامی داشت ایام پر افتخارشان را کمرنگ کند.

برای دومین سال پیاپی راهپیمایی ٢٢ بهمن در مازندران در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد و ملت ولایتمدار استان نیز با استقبالی شگرف در پی گرامیداشت این ایام پرداختند.

مردم انقلابی دیار علویان از دقایقی قبل از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی 22 بهمن به صورت پیاده روی و سوار بر خودرو و موتورسیکلت از مسیرهای اعلام شده در حال حرکت هستند.

در مسیرهای راهپیمایی برنامه‌های متنوعی مانند پرواز بادباک‌های رنگی، اجرای سرودهای انقلابی و… برای مردم در نظر گرفته شده است.

راهپیمایان ضمن در دست داشتن پرچم کشورمان، تصاویری از امام راحل رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و شهدای انقلاب را همراه خود دارند.

صدها خودرو و موتور در این هوای سرد درحال رژه هستند و بیشتر مسیرهای منتهی به محل سخنرانی ترافیک سنگینی دارد.

مردم مازندران امروز برای حمایت از خروش ۲۲ بهمن ۵۷، خیابان‌ها را صحنه اقیانوس حضور خود کردند تا بار دیگر ناکامی و نا امیدی را به دشمنان انقلاب هدیه دهند.

در این حماسه باشکوه زن و مرد، پیر و جوان، بسیجیان، ورزشکاران، کشاورزان و همه اقشار مردم با وجود هوای سرد که رفته رفته با بارش باران توام بود بار دیگر حماسه‌ای بیاد ماندنی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خلق کردند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال برای صیانت از سلامت عمومی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی، در شهر‌های قرمز کرونایی به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی؛ و در شهر‌های نارنجی، زرد و آبی بصورت پیاده روی با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم در شهر‌ها و مناطق مختلف استان مازندران برگزار می‌شود.


شرایط جوی مازندران ابری و بارانی است و در برخی از شهرهای مازندران عمدتا غرب استان؛ مراسم در زیر باران درحال برگزاری است و مردم قدرشناس ایران اسلامی بدون توجه به شرایط جوی، به خیابانها آمدند تا اثبات کنند که انقلاب مردمی ایران، هیچگاه تنها نیست.

گام دوم انقلاب گامی نوین برای تمدن اسلامی ایران است و حضور جوانان حتی با شیوع تهاجمی کرونا و اومیکرون نیز نتوانست عزم و اراده آنان را کم رنگ کند.

ساری

نوشهر

قائمشهر

بهشهر

بابلسر

بابل

آمل

گزارش تصویری یوم الله متفاوت و تماشایی 22 بهمن در شهرهای مازندران

مراسم راهپیمایی روز 22  بهمن و جشن چهل و سومین فجر انقلاب امروز ، جمعه 22 بهمن ماه 1400 همزمان با سراسر کشور در شهرستان های مازندران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *