امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-16
اشتراک گذاری:

دستگیری عامل شرارت و تخریب اموال دولتی در جویبار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،پلیس سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در راستای طرح شناسایی و برخورد با ارازل و اوباش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان جویبار قرار گرفت.
او افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی در فضای مجازی و اقدامات اطلاعاتی در اقدامی عملیاتی، متهم را که دارای سوابق متعد از جمله اخلال در نظم دادگاه و توهین به قضات، ایجاد مزاحمت برای بانوان، قدرت نمایی با چاقو، حمل مواد مخدر و اخلال در نظم عمومی موجبات ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی مازندران گفت: پلیس اطلاعات با توجه به عرض اندام این شرور سابقه دار در فضای مجازی و حقیقی، تکرار جرم و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان و خدشه وارد نمودن به امنیت مردم پس از هماهنگی‌های قضادی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، متهم را دستگیر و یگان انتقال دادند.

سرهنگ حسینی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه ۳ میلیارد ریالی روانه زندان شد، به هنجار شکنان هشدار داد: پلیس در مقابله با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *