امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-28
اشتراک گذاری:

حضور نوجوانان به عنوان خادم الشهدا در مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی اسدی مسؤول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خادم الشهدا با تمام وجود و علاقه در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند و حضور نوجوانان در این مناطق قابل تکریم است.

وی افزود: خادم الشهدا بودن کاری دلی است و اگر دلی الهی داشته باشیم می توانیم حضور پیدا کنیم.

مسؤول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با بیان اینکه راهیان نور و یاد و خاطره شهدا عشقی در وجود ماست، خاطرنشان کرد: امیدوارم این عشق در ما باقی بماند و در طی طریق شهدا پیرو ولایت باشیم.

اسدی با بیان اینکه مسوولین برای مردم کار کنند تا مردم مشکلی نداشته باشند، بیان کرد: همه ما مقصودمان شهادت و در این طریق آرزویمان شهادت در راه خدا و سیدالشهدا است.

 وی با اشاره به اینکه اگر حوادث کربلا را مطالعه کنیم درس ادب و حجاب است، تصریح کرد: حجاب محدودیت نیست و مصونیت است، دشمن با حوادث اخیر می خواهد عیار خود را بالا ببرد و به خواسته های شوم خود برسد، اما مردم فهیم ما نمی گذارند هیچ وقت این امر محقق شود.

مسؤول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر ادامه داد: در ۲۲ بهمن امسال دیدیم که مردم چقدر عاشقانه و عارفانه حضور پیدا کردند و گفتند ما سرباز سید علی هستیم، جای شهدا در دل های ما است آنها با رفتنشان بار مسؤولیت ما را زیاد کردند و امیدواریم که بتوانیم با کمک شهدا این بار سنگین را به سرمنزل مقصود برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *