امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-18
اشتراک گذاری:

بیش از 81 میلیون نفر شب اقامت در مازندران

مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران امروز در گفت‌وگو یا خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۱ میلیون شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان مازندران داشتیم.

وی با بیان اینکه امسال طبیعی بود حجم مسافر افزایش پیدا می‌کند، افزود: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران ستاد سفر استان ویژه تابستان به همراه ستاد ساماندهی سواحل فعالیت داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: همزمانی تعطیلات پایانی تابستان با تعطیلات فصل پاییز موجب شد سفرها تا ۱۵ مهر ماه داشته باشیم. به‌طوری‌که جمعه گذشته در جاده‌های استان شاهد ترافیک شدید بودیم.

حسنی با اعلام اینکه پاییز رسید و مازندران با هوای معتدل و طبیعت رنگین کمانی به پیشواز این فصل رفت. اضافه کرد: قطع یقین همه فصل‌های استان زیبا است ولی پاییز برای افرادی که طالب طبیعت رنگین‌کمان هستند جالب توجه است که در کنار آن گردشگری دریایی غروب و طلاب خورشید و پیاده‌روی در ماسه‌های ساحل شنی می‌تواند بر این زیبایی اضافه کند.

وی اضافه کرد: آب‌های گرم معدنی در مناطق ییلاقی برای استفاده در این فصل مناسب‌تر هستند که در بحث درمانی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه ذات سفر شامل ایام پیک و غیرپیک است. گفت: استان مازندران به‌دلیل ویژگی‌هایی دارد می توان گفت ایام غیرپیک کاهش یافته و بر ایام پیک افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *