امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-30
اشتراک گذاری:

اختصاص ۲ پرواز برای اعزام زائران مازندارنی به سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباس اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر معنوی عتبات عالیات از آذر ماه سال ۱۴۰۰ تا ۶ فروردین سال ۱۴۰۱ انجام شده که طی این مدت ۴هزار و ۵۰۰ مازندرانی به این‌ سفر معنوی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اوج اعزام‌ها طی اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بود، افزود: طی این مدت اعزام با ظرفیت سه پرواز در هفته از فرودگاه دشت‌ناز ساری و یک پرواز به‌صورت فوق‌العاده از ایستگاه پروازی تهران انجام شد.

مدیر حج و زیارت مازندران به فراخوان برای انجام سفر عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: معمولا باتوجه به فصل کشاورزی بعد از ماه مبارک رمضان پرواز به عتبات عالیات به یک پرواز در هفته کاهش می‌یابد.

این مسوول با تاکید بر ضرورت هوشیاری زائران، خاطرنشان کرد: موضوع مهم این بوده که آزادبرها و کاروان غیرمجاز همچنان به‌دنبال فریب زائران هستند و زائران باید هوشیار باشند.

اسماعیلی در ارتباط با پرواز به سوریه، اظهار کرد: در بحث اعزام به سوریه حدود دو کاروان از ایستگاه پروازی تهران به سوریه اعزام شدند و درحال حاضر مجوز دو پرواز برای ماه‌های خرداد و مرداد گرفته شده که به احتمال زیاد از ایستگاه پروازی استان مازندران انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت مازندران در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با سفر حج تمتع، بیان کرد: در این زمینه مقرر شد منتظر اعلام تصمیمات در این زمینه و اعلام ظرفیت اعزام زائران هستیم که در این زمینه زائرانی که در نبود اعزام هستند برنامه‌ریزی‌های لازم در دستور کار قرار می‌گیرد و تمام اقدامات در این زمینه از ثبت‌نام و سایر انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *