امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

کشف آسیب‌پذیری جدید در نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ ۳ 5G

یکی از اعضای تیم XDA موفق شد آسیب‌پذیری‌ای در گلکسی زد فلیپ ۳ 5G کشف کند که نمایشگر خارجی آن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

به‌تازگی، سامسونگ گوشی هوشمند تاشو Galaxy Z Flip3 5G را روانه بازار کرده است. شکل این دستگاه اساسا مشابه نسل قبلی است. در بخش پشتی، این تلفن هوشمند از صفحه‌نمایش کوچک ۱٫۹ اینچی کوچکی بهره می‌برد که کارایی‌های متنوعی دارد. این نمایشگر خارجی می‌تواند زمان، آب‌و‌هوا، موسیقی و اعلان‌ها را نمایش دهد و نیز عکس‌برداری کند.

اخیرا یکی از اعضای تیم XDA به نام CarudiBu آسیب‌پذیری عجیبی در گلکسی زد فلیپ ۳ کشف کرده است. این باگ باعث می‌شود صفحه خارجی مرورگری مبتنی‌بر GeckoView را اجرا کند تا بتواند صفحات وب را مرور و ویجت‌ها را سفارشی کند. پست CarudiBu به این مسئله اشاره می‌کرد که آسیب‌پذیری مذکور به روت‌بودن دستگاه نیازی ندارد؛ اما برای اجراشدن آن باید ابتدا Samsung Health حذف شود.

باگ گلکسی زد فلیپ۳

همچنین، باید به این نکته اشاره کرد که اگرچه می‌توان از این آسیب‌پذیری برای مرور صفحات وب در صفحه خارجی به‌کمک ویجت‌های سفارشی استفاده کرد، دسترسی به صفحه‌کلید روی صفحه یا ذخیره اطلاعات امکان‌پذیر نیست. اگر سامسونگ این آسیب‌پذیری را در به‌روزرسانی‌های بعدی غیرفعال نکند، ممکن است بتواند راه‌های بیشتری برای استفاده بهتر از آن بیابد.

صفحه اصلی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ ۶٫۷ اینچ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. مشخصات فنی مهم گلکسی زد فلیپ ۳ 5G عبارت‌اند از: پردازنده اصلی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی، وای‌فای 6E، بلوتوث ۵.۲ و NFC. علاوه‌بر‌این، Samsung Galaxy Z Flip3 گواهی IPX8 را دارد و ضدآب است. در پنل پشتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا‌واید و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و در پنل جلویی نیز، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *