امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-07
اشتراک گذاری:

اجرای رزمایش طرح شهید سلیمانی از 13 شهریور تا 2 مهر 1400

طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و در نتیجه کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در استان و همچنین کاستن از مشکلات بیماران کرونایی با انجام کمک های مومنانه از تاریخ 13 شهریور 1400 لغایت 2 مهر 1400 به مدت سه هفته برگزار می گردد.
در مرحله اول که از تاریخ 13 شهریور لغایت 19 شهریور به مدت یک هفته انجام می شود ثبت نام و سازماندهی نیروهای بسیجی در قالب گروههای جهادی انجام خواهد شد.
در این مرحله بسیجیان علاقمند به شرکت در گروه‌های جهادی پس از ثبت نام در سامانه طرح شهید سلیمانی واقع در سایت جامع امین در دو بخش خدمات پرستاری در منزل و مشاوره پزشکی و همچنین کمک های مومنانه سازماندهی می شوند
در مرحله دوم از تاریخ 20 شهریور لغایت 2 مهر به مدت دو هفته نیازمندیهای بیماران کرونایی توسط خودشان در سایت جامع امین بخش مربوط به طرح شهید سلیمانی ثبت شده و سپس این درخواست به اطلاع گروه های جهادی مربوطه رسانده می شود و خدمات مربوطه از این طریق انجام خواهد شد.

یک نظر

  1. حیدر بابایی 09111538007 از ساری پاسخ

    با سلام بنده به همراه مادر 70 ساله ام کرونا گرفتیم و در منزل اجاره ای قرنطینه هستیم درخواست کمک مالی و پزشکی داریم لطفا زود اقدام فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *