امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-31
اشتراک گذاری:

پول‌سازی از کتاب‌های دست دوم با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

چگونه یک فروشگاه اینترنتی کتاب دست دوم داشته باشیم؟ هر شغل موفقی ابتدا با یک ایده شروع می شود. سپس به صورت مرحله ای شکل می گیرد. بسیاری از مراحل اولیه می تواند ارزان یا حتی رایگان باشد. حتی در اوقات فراغت نیز می توان آنها را انجام داد. اما بخش عمده ای از تشکیل یک تجارت شامل تحقیق و تجزیه و تحلیل است ، بنابراین هرچه زودتر شروع کنید ، بهتر است.

مراحل کلی شروع تجارت آنلاین فروش کتاب

حتی اگر پول خیلی کمی هم دارید ، می توانید کتاب های کافی را برای پر کردن فروشگاه الکترونیکی خود جمع کنید و با سرمایه ی کمی یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید. چندین روش عالی برای یافتن کتابهای مورد استفاده ، مجلات ، فیلم ها و حتی بازی های ویدیویی به صورت رایگان وجود دارد ، بنابراین باید بتوانید موجودی کافی برای راه اندازی تجارت خود بسازید. اما قبل از شروع باید به چند مورد تمایل داشته باشید.

با انتخاب نام برای شغل خود ، نوشتن یک طرح تجاری و بازاریابی برای شروع کار ، شروع کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی کتاب‌های دست دوم

سهام

برای ساختن سهام اولیه کتابهای دست دوم می توانید کتابها را به صورت رایگان یا با هزینه کم تهیه کنید. وب سایت های زیادی برای کمک به شما در اینترنت وجود دارند. می توانید کتاب های زیادی را با تخفیف بخرید. با ناشران برای تخفیف در سفارشات عمده ، به ویژه کتابهایی که مدتی از چاپ خارج شده اند ، ارتباط برقرار کنید. نسخه هایی که احتمالاً در انبارهایشان نشسته اند و جایی برای رفتن ندارند ، بنابراین ممکن است از شنیدن صحبت های شما خوشحال شوند.

نام تجاری خود را ثبت کنید

باید درباره یک نام تصمیم بگیرید و مطمئن شوید که هیچ شخص دیگری از آن استفاده نمی کند. معمولاً می توانید این کار را بصورت آنلاین انجام دهید. وب سایت شما باید مراحل ثبت نام تجاری شما را طی کند.

مجوزهای لازم را دریافت کنید

برای اطلاع از اینکه به چه مجوزهایی نیاز دارید مشاوره بگیرید.

خرید نام دامنه وب سایت

از هر تعداد سایت دیگر که به شما اجازه می دهد یک نام دامنه را انخاب کنید، بازدید کنید ، بنابراین می توانید تجارت خود را در اینترنت راه انداری کنید.

پس از قرار دادن این موارد در جای خود ، در راه پیشرفت هستید.

اهمیت  خرید و فروش کتاب دست دوم

کتاب جزء مواردی است که به شرط نگهداری مناسب ، دست دوم بودن آن تاثیری بر کیفیت کتاب ندارد چون محتوا و مطالب کتاب است که ارزش و اهمیت دارند و دست دوم نمیشوند .

خرید و فروش کتاب دست دوم در سال های اخیر به دلیل صرفه اقتصادی و این که ارزان تر از خرید کتاب نو است با توجه به گرانی کاغذ رونق بیشتری گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *