امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-30
اشتراک گذاری:

برجام قوی‌ترین معاهده تاریخ ایران بود اما آمریکا آن را به بیراهه برد

ه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسائل معیشتی، فقر، بیکاری، فاصله بسیار زیاد اجتماعی و رسیدن خط فقر به ۷۰ درصد جامعه را از چالش‌های مهم کشور دانست و گفت: برخی‌ها برای دستیابی به برخی اهداف کشور را بجایی رساندند که می‌توانست به غنی‌ترین کشور منطقه تبدیل شود اما اکنون با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

او افزود: متاسفانه برخی اقدامات باعث شد اعتماد مردم به مدیریت و مدیران اجرایی آسیب ببیند و این عدم اعتماد به گونه ای شد که حتی در صورتی که مسئولان بخواهند کاری در جهت منافع ملی انجام دهند مورد پذیرش مردم قرار نمی‌گیرد.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه هر کدام از دوازده رییس جمهور بعد از انقلاب با وجود جنگ، تحریم‌ها و کاهش درآمد نفتی کار‌هایی خوبی انجام دادند، ادامه داد: دولت در دهه ۶۰ با طراحی نظام اقتصادی صحیح با ۶ و نیم میلیارد دلار درآمد نفتی سرمایه انسانی و اعتماد عمومی را کسب کرد.

او گفت: در دهه ۷۰ شرایط ایده آل اگرچه به خوبی پیش نیامد اما در دهه ۸۰ و ۹۰ اتفاقات تقریبا خوبی در بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی افتاد و اعتماد عمومی دوباره ایجاد شد.

مهرعلیزاده برجام را قوی‌ترین معاهده تاریخ ایران دانست و افزود: این معاهده حق غنی سازی ایران را به رسمیت شناخت و چندین تحریم را  برداشت،اما بدعهدی‌های آمریکا که در طول انقلاب همیشه تکرار شده است این معاهده را به بیراهه برد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات دوره ریاست جمهوری گفت: برجام می‌توانست راه‌های سرمایه گذاری خارجی صادرات و توسعه را بگشاید اما آمریکا این راه را بست و با فشار‌های ناشی از انواع تحریم‌ها برجام را بی اثر کرد.

او گفت: ایرانیان باید به ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار کنند که توانستند هم اسلام را جذب کنند هم از خود به اسلام آموزه بدهند و اکنون نیز باید حرکات بزرگانه انجام داد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه مشکل مهم کشور مشکل اقتصادی است و کسی می‌تواند آن را حل کند که اقتصاد دان باشد، ادامه داد: من با کسی مخالفت نمی‌کنم اما مردم به طور طبیعی برای حل مشکلات خود به متخصص هر رشته مراجعه می‌کنند.

او گفت: دولت من دولت زندگی است و زندگی همراه با شادی، امید، افتخار و عزت برازنده همه ایرانیان است.

مهر علیزاده با بیان اینکه حداقل ۵ دهک پایین جامعه باید یارانه بیشتری بگیرند،  ادامه داد: در هر خانواده چند نفر بیکار هستند و پدر خانواده هم به دلیل تعطیلی کارخانجات ناشی از عملکرد برخی مسئولان بیکار شده  است که این‌ها برازنده کشور نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات دوره ریاست جمهوری از مردم خواست با تکیه بر تجربه خود در انتخابات راهی درست برای انتخاب فرد اصلح برگزینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *