امین، امانت‌دار وقت شما...1403-04-13
اشتراک گذاری:

آب‌فروشی با تانکر در یک روستای بابلسر!

به گزارش بلاغ، هنوز چند روزی بیشتر از شروع تابستان نگذشته که شاهد حجم زیادی از پیام‌های مردمی درباره قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان هستیم.

بسیاری از نقاط شهری در طول شبانه روز تنها ۴ ساعت آب دارند، برخی نقاط تا صبح بیدار می‌مانند تا مخازن و ظرف‌های خود را پُر از آب کنند.

در آخرین مورد، یکی از ساکنین روستای باقرتنگه بابلسر در پیامی اظهار کرد که با هزار منت با تانکر آب‌رسان به مردم آب می‌رسانند و در ازای آن تانکر ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند!

پیگیری‌های مردمی در این باره واکنش آبفای مازندران را درپی داشت. شرکت آب‌ و فاضلاب استان مازندران درخصوص درج گزارش مردمی مبنی بر فروش آب به وسیله تانکر سیار در یکی از روستاهای بابلسر اعلام کرد: «آب شرب ساکنان این روستا (باقرتنگه) از خط اصلی انتقال آب در جاده نیروی هوایی با استفاده از یک انشعاب فرعی تامین می‌شود و متولی توزیع عادلانه آب در این منطقه دهیاری و شورای روستاست. به نظر می‌رسد به دلیل گرمای هوا، میزان مصرف آب افزایش یافته و باعث کاهش مخزن ذخیره آب و در نتیجه کمبود و یا قطع آب در این روستا شده است.

تانکر سیاری که در گزارش مردمی به آن اشاره شد مربوط به آب‌وفاضلاب نیست و علت دریافت هزینه بابت آبرسانی و یا خرید آب باید توسط دهیاری و شورای اسلامی روستا پاسخ داده شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *