امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-28
اشتراک گذاری:

۶۰ مرکز درمانی اعتیاد در مازندران فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد گوهردهی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران آموزش برای پیشگیری از اعتیاد را امری مهم دانست و گفت: اقدامات مداله ای نیز توسط بهزیستی در دست انجام است.

وی جلب مشارکت‌های اجتماع محور و اقدامات درمانی را از دیگر برنامه‌های برای جامعه هدف بیان کرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی، راه اندازی کارزار رسانه‌ای از جمله برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی با عنوان درسطح استان با تبلیغات محیطی، فضای رسانه و مجازی برای کارزار رسانه‌ای اقدام شده است، گفت: تولید محتوا برای جامعه هدف از جمله طرح‌ها و اقدامات بوده است.

گوهردهی آموزش برای جامعه هدف را از دیگر نیازمندی‌ها برشمرد و گفت: برای ۲۰۰ هزار نفر از جامعه هدف در سال قبل، آموزش‌هایی طراحی شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران تربیت نیروهای متخصص و مربی را برای ارائه آموزش‌های لازم به جامعه هدف را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: سال قبل ۳۰۰ نفر دوره‌های مختلف آموزشی از مبتدی و پیشرفته را فرا گرفتند.

وی با مداخلات در حوزه درمان اعتیاد اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت خط تلفنی ۱۲۳ و اورژانس اجتماعی، خط ۱۴۸۰ و ارائه مشاوره خاص اعتیاد خداتی که ارائه می‌شود.

گوهردهی به فعالیت‌های درمانی ویژه اعتیاد در استان اشاره کرد و گفت: ۶۰ مرکز درمان دولتی و غیردولتی اعتیاد در استان فعال است که بیش از هشت هزار نفر از افراد در این مراکز خدمت دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با عنوان اینکه حدود هفت هزار و ۸۰۰ نفر از افراد در کمپ‌های اقامتی بهره گرفتند، گفت: به افراد در حوزه‌های مختلف درمانی خدمات ارائه می وشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *