امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-10
اشتراک گذاری:

گلایه پلیس‌راه از مسافرت‌های پایان هفته

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر باتوجه به کنترل ورودی‌های مازندران توسط پلیس شاهد ترافیکی روان در محورهای شمال هستیم.

وی افزود: باتوجه به کنترل ورودی در مبادی ورودی شاهد توقف ایستگاهی مقطعی در محورهای استان باتوجه به اجرای طرح محدودیت هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان تا ساعت ۱۷ امروز، اضافه کرد: محدودیت انسداد محور کندوان طی هفته جاری به پایان رسیده و هفته آینده ازسر گرفته می‌شود، این محدودیت تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

این مسؤول به اجرای محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال اشاره کرد و اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز گرفته می‌شود.

عبادی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۷دستگاه خودرو اعمال قانون و ۳۷۸ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۱هزار و ۴۵۳دستگاه خودرو اعمال قانون  و ۷۳هزار و ۹۸۶ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی با تاکید بر اینکه روزهای پایانی هفته بحث حضور مسافران مدیریت شده که لازم است هم استانی‌ها هم بیشتر مدیریت کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه پلاک‌های بومی در مسیرها به‌ویژه پایان هفته‌ها در ییلاق‌ها در حال تردد هستند که ضرورت دارد پرهیز از ترددهای غیرضروری جدی گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *