امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-30
اشتراک گذاری:

کم‌کاری نانوایان در پخت نان به‌معنای احتکار است/ برخورد جدی با مخلان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، این روزها شاهد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها هستیم که نظر همه را به خود جلب کرده و از یک سو نگرانی‌ها و زمزمه‌های افزایش قیمت نان بر این صفوف دامن زده است.

از یک سو ساعات کار نانوایی‌ها هم کوتاه‌تر شد چراکه قبلا تا پاسی از شب نان پخت می‌شد ولی اکنون اینگونه نیست.

موضوع دیگر بحث سهمیه‌بندی نان است که این روزها زبان به زبان می‌چرخد.

البته در کنار همه این مسائل نگرانی‌هایی وجود دارد که مطمئنا شروع هر طرحی است که امیدواریم مردم شیرینی این طرح را هرچه زودتر بچشند.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی از غله گرفته که مرتبط با نان است تا تعزیرات حکومتی و بازرسان  ماموریت گرفتند و مدام در بازار درحال بازرسی هستند.

وی افزود: برخورد با نانوایان محتکری که به‌واسطه سود هنگفت آرد دولتی و آزاد دارد در دستور کار قرار دارد و حتما با این مسائل برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران  با اشاره به اینکه مردم در شرایط سختی قرار دارند، بیان کرد: مطمئنا روزهای ابتدایی طرح عادلانه‌سازی سخت است اما قطعا نتایج و ثمرات شیرینی خواهد داشت که به جیب مردم می‌رسد.

این مسوؤل بیان کرد: تصور بر این نباشد که در این روزهای ابتدایی پرونده‌ای تشکیل نشود بلکه برخورد جدی در دستور کار قرار دارد.

سلگی با تاکید بر اینکه برخورد با عوامل مخل اقتصادی به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: به فرمانداران توصیه شده نسبت به بررسی و نظارت مسائل اقتصادی اهتمام کنند تا خدای ناکرده شاهد بروز مشکلی برای مردم نباشیم.

وی گفت: کم کاری نانوایان به‌معنای احتکار است که طی روزهای آینده برخورد و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *