امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-01
اشتراک گذاری:

کشتی مازندران به‌عنوان نماد ملی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در دیدار با قهرمانان کشتی مازندرانی اعزامی به مسابقات آسیایی قزاقستان با بیان اینکه، حضور در فدراسیون کشتی و دیدار با پهلوانان کشتی مازندران و ایران اسلامی در این روزهای معنوی حس و فضای خوبی را به‌همراه داشت، اظهار کرد: کشتی در ایران یک ورزش مانوس و دارای ویژگی‌های معنوی و پهلوانی است؛ مردم ما کشتی را فراتر از یک حرفه ورزشی می‌شناسند و برای همین به قهرمانان کشتی هم یک نگاه خاص و معنوی دارند و آنان را پهلوان و قهرمانان اخلاق می‌شناسند.

وی با بیان اینکه مردم ما به قهرمانان و پهلوانان کشتی عشق می‌ورزند، افزود: کشتی مازندران باید به‌عنوان یک نماد ملی و استانی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران تاکید کرد: برای نهادینه شدن کشتی در مازندران باید کمپ حرفه‌ای کشتی در مازندران احداث شود.

حسینی‌پور افزود: در حال برنامه‌ریزی برای ساخت بزرگترین موزه ایران در جویبار هستیم و موزه بزرگ کشتی برای طرح گردشگری در جویبار ایجاد می‌کنیم.

استاندار مازندران، گفت: این استان به پاس مدال آوری قهرمانان و دلاورمردانش در میادین جهانی و المپیک گل سر سبد ورزش کشور است.

حسینی‌پور گفت: مازندران قطب کشتی کشور است و در دهه‌های گذشته قهرمانان بنامی را در سطح جهان معرفی کرده است.

وی اضافه کرد: این بچه‌ها بهترین هستند و جزو مودب ترین کشتی‌گیران تاریخ ایران که از مازندران پا به میدان بزرگ جهانی این رشته گذاشته‌اند به‌شمار می‌روند.

استاندار مازندران ادامه داد: خیلی از جوانان و نوجوانان شما را به عنوان قهرمان اخلاق می‌شناسند، باید قدر خودتان را بدانید چرا که مازندران به شما پهلوانان افتخار می‌کند.

حسینی‌پور تاکید کرد: مازندران ظرفیت بالایی در کشتی دارد و امیدواریم همچنان در کشتی بدرخشند و افتخارآفرینی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *