امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

کاهش ۲۹ درصدی کشته شدگان تصادفات رانندگی در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی استان در شهریور ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد کاهش داشته است.

او افزود: در نتیجه افزایش قابل ملاحظه تردد‌های بین استانی در ابتدای امسال که به دلیل لغو محدودیت‌های کرونایی انجام پذیرفت، متأسفانه تعداد کشته‌های فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با افزایش روبرو بوده است.

نجفی گفت: به منظور استمرار روند کاهشی تصادفات و کشته شدگان سوانح رانندگی، با اجرای اقدامات مناسب ایمنی، تعداد تصادفات در ماه‌های بعد از آن روند نزولی داشته؛ به نحوی که تعداد کشته‌های رانندگی در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اقداماتی نظیر آشکارسازی و رفع بسیاری از نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده ای، نصب دوربین‌های کنترل سرعت، ارتقای ایمنی حریم راهها، هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد‌های جاده‌ای و آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیر را از عواملی عنوان کرد که موجب دستیابی به نتیجه یاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *