امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-16
اشتراک گذاری:

چمن‌های وطنی مصنوعی می‌مانند؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهروان رییس هیات فوتبال استان مازندران در واکنش به برخی خبر‌ها که اعلام شده بود هیاتی از فدراسیون فوتبال از امکانات و چمن ورزشگاه‌های وطنی قائم شهر و شهدای ساری بازدید و امکان برگزاری دیدار‌های فصل بعد لیگ برتر در این ورزشگاه‌ها را تایید نکرد گفت: سازمان لیگ اخیرا هیچ بازدیدی از استادیوم‌های شهید وطنی قائم‌شهر و شهدای ساری صورت نداده است که بخواهد موضوعی را رد کند یا بپذیرد.

او افزود: استفاده از چمن مصنوعی در جهان حل شده است و برگزاری رقابت‌ها و مسابقات فوتبال در چمن مصنوعی مورد تأیید فیفا است، اما چمن باید مطلوب و دارای استاندارد‌های لازم باشد.

رییس هیات فوتبال استان مازندران ادامه داد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای بازدید از اماکن ورزشی در استان، قطعا با هیأت فوتبال هماهنگ خواهند کرد و با توجه به اینکه هیچگونه مکاتبه یا اعلام رسمی جهت بازدید با این هیأت صورت نگرفته است هرگونه خبر و اظهار نظر در این خصوص قویا تکذیب می‌شود.

سازمان لیگ فوتبال ایران اخیرا تذکرات لازم را در قالب نامه‌ای به دو باشگاه نساجی مازندران و مس رفسنجان برای استفاده نکردن از چمن مصنوعی در مسابقات لیگ برتر ارائه کرده است.

مصنوعی بودن چمن ورزشگاه وطنی قائم شهر یکی از دغدغه‌هایی تیم‌های لیگ برتری در دو فصل گذشته بود که در هر دیدار مصدومی روی دست تیم‌ها می‌گذاشت وضعیتی که حتی داد بازیکنان و سرمربی نساجی را نیز در آورده و از کیفیت چمن ابراز نارضایتی کردند.



سال گذشته نیز با ابلاغ فدراسیون و سازمان لیگ قرار بود چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جمع‌آوری شود و زمزمه‌هایی در استان مبنی بر کشت چمن طبیعی در ورزشگاه رسانه‌ای شد که هر دو مورد بلافاصله هم فراموش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *