امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-10
اشتراک گذاری:

پهلو گرفتن اولین اتوبوس دریایی خزر در هفته آینده

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در آیین افتتاح هتل برج ساعت بابلسر با بیان اینکه وجود ۴۷۰ کیلومتر نوار ساحلی ظرفیت قابل توجه گردشگری در استان است، گفت: اولین کشتی و اتوبوس دریایی در دریای خزر هفته آینده پهلو خواهد گرفت و مسافران دریایی رامسر تا گلوگاه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

او با عنوان اینکه هدفگذاری ما این است که مازندران مقصد گردشگری بسیاری از مسلمانان جهان شود، افزود: حضور ۲ میلیون گردشگر خارجی تا پایان دولت سیزدهم در استان هدفگذاری شده است.

حسینی پور گفت: مجوز خرید یک فروند کشتی کروز برای مازندران اخذ شده است و ارزان‌ترین نوع سفر مسافران و گردشگران به کشور‌های منطقه و برعکس سفر دریایی است که باید برای تحقق این امر تلاش کنیم.

او افزود: حدود ۳۶ طرح گردشگری در کوه دماوند با سرمایه گذاری بخش خصوصی برنامه ریزی شده که با تحقق این امر این قله به بزرگترین مرکز گردشگری بین المللی تبدیل خواهد شد.

حسینی پور گفت: با بیان اینکه ساخت بزرگترین آزادراه دریایی با مشارکت یک سرمایه گذار در مازندران در دستور کار است، گفت: از تمام سرمایه‌گذاران به پاس حضور فعالانه در طرح‌های اقتصادی استان نهایت قدردانی را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *