امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-08
اشتراک گذاری:

پایان تخفیف‌های عجیب در فروشگاه‌ها

فانی گفت: بسیاری از فروشگاه‌ها زنجیره‌ای اقلامی را با سود‌های ۶۰ تا ۷۰ درصد عرضه می‌کردند که تاثیر روانی بدی روی مصرف کننده می گذاشت و جای سوال داشت که فروشنده چه میزان سود می‌برد که امکان این مقدار تخفیف را دارد.

او می‌گوید:با درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده، قیمت کالا کاهش یافته و تخفیف‌های آنچنانی را دیگر نخواهید دید.

به گفته فانی فاصله بین قیمت تولید کننده و قیمت مصرف کننده باید عدد قابل قبولی از نظر سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان داشته باشد تا از بسیاری از سوء استفاده‌ها و سود‌های کذایی جلوگیری شود.

همه تولیدکننده‌ها در مازندران و کشور مجاب شده اند که علاوه بر قیمت تولید کننده قیمت مصرف کننده را هم روی کالاهای خود درج کنند که این طرح بر روی ۴۴۲۵ نوع محصول تولیدی در مازندران اعمال شده است.

۸۶ واحد تولیدی مازندران تاکنون مبادرت به درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی محصولات خود کرده اند.

به گفته فانی همه شرکت‌هایی که خودسر و بدون هماهنگی وزارت صمت قیمت‌ها را افزایش داده اند باید قیمت ها را به قیمت ۳۱ اردیبهشت ماه امسال برگردانند تا مجوز افزایش قیمت از طرف سازمان حمایت صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *