امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

واتس‌اپ احتمالا به‌زودی مدیریت محتوای فایل بکاپ را ممکن می‌کند

واتس‌اپ با اضافه کردن دکمه جدید «مدیریت حجم بکاپ» ظاهرا روی بهینه‌‌سازی این قابلیت کار می‌کند تا کاربران بتوانند هنگام تعویض دستگاه‌های خود، به انتخاب خودشان مشخص کنند از کدام محتواها فایل پشتیبان تهیه شود.

قابلیت پشتیبان‌گیری از چت‌ها در آی‌کلود/ گوگل درایو هنگام تعویض دستگاه‌ها مفید است. به نظر می‌رسد واتس‌اپ قصد دارد ویژگی‌های جدیدی به قابلیت پشتیبان‌گیری اضافه کند. وب‌سایت WABetaInfo با انتشار تصویری می‌گوید واتس‌اپ نسخه ۲.۲۱.۲۱.۷ برای کاربران اندرویدی به دکمه مدیریت حجم بکاپ مجهز می‌شود که به کاربران این امکان را می‌‌دهد تا به انتخاب خود مواردی که تمایل دارند از آنها پشتیبان‌گیری شود، مشخص کنند.

در نتیجه کاربران می‌توانند از بین محتوای چت‌ها به انتخاب خود مشخص کنند تنها از ویدیوها، عکس‌ها یا اسناد و موارد دیگر فایل پشتیبان تهیه شود. در واقع کاربران می‌توانند در پشتیبان‌گیری دقیقا مشخص کنند چه مواردی را مدنظر دارند تا فایل بکاپ حاوی چنین محتوایی باشد.

قابلیت جدید ظاهرا برای کاربران اندروید در مرحله آزمایش قرار دارد و مشخص نیست چه زمانی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت. اما انتظار می‌رود این قابلیت کاربردی برای کاربران هردو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شود. باید دید درنهایت چه زمانی واتس‌اپ قابلیت جدید را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

این تنها قابلیتی نیست که واتس‌اپ توسعه می‌دهد و علاوه بر آن، روی یک ویژگی برای توقف و از سرگیری ضبط پیام‌های صوتی کار می‌کند تا در حین ضبط پیام‌های صوتی بتوانید ضبط را متوقف کرده و بدون این که لازم باشد پیام جداگانه‌ای بفرستید، بعدا دوباره ادامه همان پیام را ضبط کنید.

همچنین بر اساس اطلاعات به دست آمده از یک فایل APK، واتس‌اپ در حال کار روی قابلیت جدیدی به نام Community یا «انجمن» است. با این حال، هنوز نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که این قابلیت چیزی شبیه شبکه‌های اجتماعی است یا نوعی چت روم به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *