امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-16
اشتراک گذاری:

هزار و ۵۲۰ زائر مازندرانی امسال حاجی می‌شوند

به گزارش بلاغ، سعدالله وطن‌خواه در گفت و گوبا خبرنگار ما اظهار کرد: با تشکیل جلسات هماهنگی اولیه، ارزیابی و تسهیلات فرودگاهی، زمینه پذیرش و استقبال از زائران بیت‌الله الحرام فراهم شده است.

وی افزود: در این راستا، آماده‌سازی فضاهای ترمینالی، سامانه‌های کمک بازرسی و هماهنگی با ارگان‌های ذیربط از جمله اقداماتی بوده که طی چند روزه اخیر در برنامه اجرایی قرار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: در عملیات پروازی امسال، هزار و ۵۲۰ زائر حریم ملکوتی وحی الهی، در قالب هفت پرواز  از تاریخ ۶ تیرماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام خواهندشد.

وی با بیان اینکه این زائران در قالب شش پرواز به عربستان عزیمت خواهند کرد افزود: همه زائران مازندرانی مدینه قبل هستند که ابتدا به مدینه و سپس به مکه خواهند رفت و زائران مازندرانی در قالب ۱۱ کاروان با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی عازم سرزمین وحی می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خاطر نشان کرد: با تشکیل جلسات هماهنگی اولیه، ارزیابی و تسهیلات فرودگاهی، زمینه پذیرش و استقبال از زائران بیت‌الله الحرام فراهم شده است.

این مسئول گفت: پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری به مقصد نجف در عراق روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته طبق برنامه قبلی انجام می‌شود.

وطن‌خواه افزود: پروازهای داخلی از فرودگاه ساری به مقصد شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کیش، بندرعباس، اهواز و عسلویه در هفته با ۷۴ سورتی پرواز انجام می‌شود و مسافران در این خطوط جابجا می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *