امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-19
اشتراک گذاری:

میزان وصولی درآمدهای عمومی دولت در مازندران هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرج‌الله فتح‌الله پور عصر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران در سالن جلسات استانداری افزود: حدود ۶۰ درصد از منابع درآمد عمومی دولت در مازندران در حوزه مالیات مستقیم و غیر مستقیم است که در ۶ ماهه امسال حدود ۸۷ درصد از منابع پیش بینی شده در این حوزه وصول شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات هم دولت برنامه ریزی های خوبی را برای منابع درآمدی پیش بینی کرده که وصولی های آن در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی هزینه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان این اولویت مهم دولت در استان تکمیل طرح های نیمه تمام است، گفت: با برنامه ریزی های اصولی به طور حتم تا پایان سال جاری شاهد افتتاح ۵۰۰ تا ۶۰۰ طرح نیمه تمام زیرساختی در استان خواهیم بود.

فتح الله پور تصریح کرد: در کنار رفع مشکلات زیرساختی، ایجاد اشتغال پایدار با اعطای تسهیلات و حمایت از بنگاه های اقتصادی در دستور کار است و از ابتدای فروردین تاکنون بیش از ۶۳ درصد از تعهدات اشتغال استان عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: تا پایان سال جاری قرار است حدود ۵۰ هزار شغل جدید در استان مازندران ایجاد شود که تاکنون بیش از ۳۰ هزار شغل در استان ایجاد شد و طبق برنامه ریزی روند کاهش نرخ بیکاری در این دیار تدوام خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان این که، رسیدن به رشد هشت درصدی در استان با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی شدنی است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰ سرمایه گذار باوجود فشارهای خارجی در مازندران طرح های اشتغال آفرین خود را آغاز کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *