امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-28
اشتراک گذاری:

مورد نگران‌کننده‌ای از مسمومیت دانش‌آموزان و دانشجویان نداشتیم

به گزارش بلاغ، روح الله سلگی در جلسه کمیته پیگیری سلامت دانش آموزان و دانشجویان مازندران اظهار کرد: سلامت جمعیت دانش آموزی و دانشجویی از نظر دولت حائز اهمیت فراوان است.

وی با اشاره به توطئه اخیر مسمومیت در مدارس و دانشگاه‌های کشور افزود: دولت با جدیت و قاطعیت این مسئله را تا حصول نتیجه قطعی پیگیری می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون مورد نگران کننده و حادی در مورد مسمومیت دانش آموزان و دانشجویان در مازندران نداشتیم که به مراقبت و بستری بیمارستانی منجر شود.

سلگی بر لزوم تقویت تدابیر کنترلی در مدارس و دانشگاه‌ها برای تأمین سلامت دختران تاکید کرد و افزود: برای دولت هیچ اولویتی مهمتر از تأمین سلامت مردم وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اشک تمساح رسانه‌های معاند در ماجرای مسمومیت دختران ایرانی افزود: آنها در حالی برای دختران ایرانی اشک تمساح می‌ریزند که برای تشدید تحریم‌ها بر بیماران و مردم این مرز و بوم به اربابان غربی خود فشار وارد می‌کنند.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها و افراد معاند نزد مردم ایران هیچ آبرویی ندارند و حنایشان دیگر در کشور رنگی ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: تأمین امنیت و سلامت دختران پاک سرشت ایرانی خط قرمز دولت است و دولت با درک نگرانی خانواده‌ها مسئله مسمومیت‌ها را با اولویت و جدیت دنبال می‌کند.

سلگی گفت: با تمرکز دستگاه‌های مسئول بر مسئله مسمومیت‌ها بزودی اخبار امیدبخشی به اطلاع مردم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *