امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-09
اشتراک گذاری:

مدل «سوریه‌سازی» دشمن در ایران با حضور به‌موقع مردم خنثی شد

به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در نشست بصیرتی مجموعه‌های کارگری و کارفرمایی مازندران در ساری با اشاره به اینکه سال گذشته درحوزه کارگری مشکلاتی بود که امسال با توجه به گزارشات رسیده بخشی از آن برطرف شده است، اظهار کرد: ما منکر مشکلات در حوزه کارگری نیستیم و باید تلاش کنیم تا مسائل برطرف شود.

مسلمی با بیان این مطلب که کارفرمایان و کارگران سرمایه های ارزنده کشور هستند، با قدردانی از جامعه کارگری خاطرنشان کرد: با تمام مشکلاتی که در حوزه کارگری وجود دارد اما کارگران ما ایستاده اند و نمی گذارند چرخ تولید کشور متوقف شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال 76 درباره شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمنان تا به امروز،مسائلی را مطرح کردند اما متولیان فرهنگی و مسئولان این حوزه در میدان عمل این منویات را اجرایی نکردند، گفت:برخی متولیان در سال های گذشته  عقب نشینی هایی در حوزه فرهنگی داشتند  و دشمن هم در این شرایط، با برنامه ریزی  در تلاش برای دین گریز کردن جوانان و نوجوانان است.

مسلمی با تاکید بر اینکه هدف دشمن متوقف کردن اسلام است، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم دین و سیاست دو امر تفکیک ناپذیر هستند و از همین رو دشمن برای جدایی دین و سیاست، برنامه دارد .

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به خوی استعمارگری دشمن، اضافه کرد: ایران در معادلات بین المللی قدرت برتر منطقه و حرف اول را میزند برای همین دشمن نمیتواند این قدرت را در منطقه تحمل کند.

مسلمی با اعلام اینکه هر چه ایران قوی تر شود، فشار دشمن بر روی آن بیشتر است، افزود: هرچه دشمن می بیند قدرت داخلی و منطقه ای ایران قوی تر می شود، فتنه انگیزی های خود را بیشتر می کند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن میخواهد ایران دست از اصول و ارزش های خود بردارد، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان همه توان رسانه ای خود را بر علیه ایران بکار گرفتند.

مسلمی با اظهار به اینکه دشمنان یک جنگ جهانی رسانه ای بر علیه نظام اسلامی به‌راه انداختند، گفت:رسانه های ضدایرانی 24 ساعته در حال دروغ پراکنی علیه ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به حوادث اخیر افزود: دشمن در تلاش بود تا مدل «سوریه‌سازی» را در ایران پیاده کند اما با هوشیاری و آگاهی و حضور به موقع مردم نقشه شوم آنان خنثی شد.

مسلمی با بیان اینکه جریان رسانه ای دشمن با تکنیک دروغ بزرگ در حال القای یاس و ناامیدی بین اقشار مختلف جامعه  است خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و آگاه ما اجازه سوء استفاده رسانه ای دشمنان را نمی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *