امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-06
اشتراک گذاری:

مازندران رتبه اول محرومیت‌زدایی در کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سالن الغدیر سپاه کربلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج سازندگی در اردیبهشت سال ۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری برای ساماندهی و هدایت جوانان گام دوم انقلاب تشکیل و راه‌اندازی شد، به مناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش بزرگ جهادگران تحت عنوان جهادگران فاطمی ۳ در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲ رزمایش فاطمی برگزار شد که مورد استقبال گروه‌های جهادی و جامعه هدف قرار گرفت، افزود: امسال نیز این رزمایش از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت با ۱۴ هزار گروه جهادی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر در یک هزار نقطه محروم در روستاها و حاشیه شهرها برگزار می شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه جهادگران در این رزمایش ۱۲ نوع خدمت ارائه می کنند، گفت: خدماتی که از قبل شناسایی شده و هماهنگی برای رفع آنها و اقدام رزمایشی آن انجام می‌شود.

زهرایی با بیان اینکه در طول سال نیز خدمات گروه های جهادی ادامه دارد، بیان کرد: گروه های جهادی در نوروز و تابستان به طور مستمر با مردم و جامعه هدف در ارتباط هستند، دو رزمایش دیگر هم در طول سال جاری خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه استان مازندران در امور زیر ساختی و عمرانی در پروژه‌های محرومیت زدایی و فنی رتبه اول کشور را دارد، خاطرنشان کرد: این استان در حمایت از گروه‌های جهادی که به طور منسجم در پروژه‌ها حضور دارند نیز رتبه اول را دارد، براساس ارزیابی‌ها این استان در این مقوله در کشور برتر است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مازندران در بحث اقتصاد مقادمتی و ایجاد کارگاه های کوچک اشتغالزایی نیز الگو برای سایران است، یادآور شد: همدلی در مجموعه سپاه، بسیج، دولت و مردم با یکدیگر در استان مطلوب است بطوریکه مسؤولین بسیج سازندگی سایر استان‌ها برای آموزش دوره و انتقال تجربیات به این استان آمدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *