امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-10
اشتراک گذاری:

مازندران استان سبز امنیتی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان مازندران، اظهار کرد: اگر واقعه عاشورا توسط حضرت زینب (س) انتقال داده نمی‌شد، ممکن بود وقایع عاشورا مغفول می‌ماند.

وی با اشاره افشاگری‌های این حضرت در مراسم‌های مختلف، تصریح کرد: سخنرانی‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) باعث شده که بعد از ۱۴۰۰ سال این واقعه عبرت‌آموزه شده و به عنوان درس آزادگی در دنیا مطرح است.

فرمانده انتظامی مازندران، درباره اثرگذاری فعالیت رسانه‌ای، گفت: با خبرهای درست می‌توان زمینه اصلاح جامعه را فراهم کرد و با انتقال نادرست اخبار زمینه انحطاط جامعه فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: جریان استکبار از ظرفیت رسانه برای رسیدن به اهداف خودش در سطح جهان بهره‌برداری می‌کنند،در بسیاری از کودتاها اگر رسانه‌ها همراه نباشند، گاهی مسائل به نتیجه نمی‌رسد.

سردار میرزایی اضافه کرد: خبرنگاران چشم و گوش واقعی افراد در سطح جامعه هستند و نقش بسیار اثرگذاری در تحقق مطالبات مردمی برعهده دارند.

وی یادآور شد: در استان تعامل بسیار خوبی بین فعالان رسانه‌ای استان و مسؤولان انتظامی استان وجود دارد و این تعامل در سطح معاونت اجتماعی استان وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ارتباط با اقدامات انجام شده پلیس در سطح استان، افزود: ۴۸ درصد سرقت‌های کشف شده استان از نوع خرد بوده که ارزش این سرقت‌ها کمتر از یک میلیون تومان بوده در وقوع رتبه نهم و در کشفیات رتبه یازدهم مربوط به استان است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، وضعیت مازندران از نظر سرقت‌های مسلحانه را سفید ارزیابی کرد و گفت: مازندران از این نظر جز استان‌های امن بوده و مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

در ادامه سیدجعفر ساداتی، معاون اجتماعی پلیس مازندران به تعامل و همکاری مناسب رسانه‌ها  با این حوزه اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *