امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

لزوم برخورد به‌موقع با عوامل پشت پرده مسائل ضدفرهنگی و اخلاقی

به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات اظهار کرد: در حوزه امنیت اخلاقی و فرهنگی با عوامل پشت پرده مسائل ضدفرهنگی برخورد به موقع و مناسب صورت پذیرد.

وی بیان کرد: مازندران با آن زیرساخت ریشه دار و مستحکم اعتقادی، ولایی، فرهنگی در حوزه امنیت دارای امنیتی پایدار برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: با این زیرساخت اعتقادی و ایمانی مسلّم در دست انداز فتنه هایی که دشمنان بوجود می آورند استان ما در درجه اول به خاطر ایمان و ولایتمداری خود این مردم و در مرحله بعد به برکت سربازان گمنام امام زمان (عج) و زحمات دست اندرکاران حوزه امنیت و اشراف کامل آنان کمترین آسیب ها را داشت.

محمدی لائینی ادامه داد: با توجه به گردشگرپذیر بودن این استان خودبه خود و به صورت طبیعی از منظر اخلاقی و فرهنگی شاهد آسیب هایی هستیم که انتظار ما این است در حوزه امنیت اخلاقی و فرهنگی شماها مسئله را جدی تر بگیرید و به آن پشت پرده هایی که دارند مدیریت و ساماندهی می کنند مسائل ضد فرهنگی را برخوردهای به موقع و مناسبی را داشته باشید.

وی بیان کرد: ظواهری که از مسائل فرهنگی در این استان دیده می شود نه مربوط به مردم مازندران هست و نه در شان این مردم، مسلم اینها نقشه ها و توطئه هایی است که دشمنان ما حساب شده و سازماندهی شده دارند انجام می دهند و ما هم باید بطور جدی با این سازماندهی های نامرئی و پشت پرده برخورد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: در حوزه اقتصادی هم مازندران از ظرفیت های اقتصادی و کشاورزی و مسائل دانشگاهی و علمی و … مناسبی برخوردار است گرچه در حوزه پسماند با توجه به مسائل زیست محیطی  مشکلاتی هست که در این زمینه ها دولت و مسئولین باید تصمیمات جدی تری بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *