امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-10
اشتراک گذاری:

فصلی تازه از تحصیل با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها

سهرابی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت:بر اساس مصوبه جلسه ۱۱۲ ستاد ملی کرونا همه کلاس‌های آموزشی مدارس از امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه حضوری برگزار خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش هم بخشنامه‌ای ۱۲ ماده‌ای به استان‌ها برای بازگشایی حضوری مدارس ارسال کرده است.

به گفته سهرابی از کلاس‌های مجازی به عنوان مکمل استفاده خواهد شد و دانش آموزانی که دچار مشکل بوده و یا مبتلا به کرونا باشند از بستر شاد می توانند استفاده کنند.

عباس نژاد معاون آموزشی دانشگاه مازندران هم گفت:کلاس‌های کارشناسی ارشد و دکتری از امروز یکشنبه ۱۴ فروردین  حضوری در دانشگاه های استان برگزار خواهد شد.

او می‌گوید:ثبت نام دانشجویان از حدود ۳ یا ۴ روز قبل به صورت آنلاین برای خوابگاه و سایر امکانات رفاهی آغاز شده و تا امروز دانشجویان از وضعیت خوابگاه خود مطلع و در خوابگاه‌ها مستقر خواهند شد.

به گفته عباس نژاد کلاس ها، آزمایشگاه‌ها و سایر امکانات آموزشی هم از قبل آماده شده و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در خوابگاه‌ها و کلاس‌های درس و آزمایشگاه‌ها آموزش حضوری انجام خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران می‌گوید: شرایط برای از سرگیری آموزش حضوری در مقطع کارشناسی هم تا یک هفته تا ۱۰ روز دیگر هم فراهم می‌شود که به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *