امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-13
اشتراک گذاری:

عزیمت زائران راهیان‌نور از 17 اسفند ماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد عباسپور مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای مهم راهیان‌ نور کارکرد تربیتی است که در صورت درست عمل‌کردن اثرگذارترین کار تربیتی ممکن برای نیروسازی گام‌دوم انقلاب است، اظهار کرد: با تمهیدات لازم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بزرگترین عملیات فرهنگی کشور از اواسط اسفندماه آغاز می‌شود و تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مسؤولان کاروان‌های راهیان‌نور پیش از اعزام زائران باید از وضعیت سلامت آنها مطمئن شوند، گفت: اردو‌های راهیان‌نور به عنوان اقدام بزرگ فرهنگی در کشور توسط خود مردم راه‌اندازی شد و مخاطب راهیان‌ نور نیز همه ملت ایران هستند.
 


عباسپور با اشاره به اینکه اولویت اعزام و حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب خودروهای شخصی تعریف شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه‌کربلا به آدرس ORDO-MAZ.IR ثبت‌نام خود را انجام دهند، اظهار کرد: امکانات اقامتی، رفاهی و بازدید از مناطق عملیاتی راهیان‌نور دراردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک و شهید بلباسی خرمشهر برای زائرین فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در کنار ثبت‌نام کاروان‌های خانوادگی در قالب خودرو شخصی ثبت‌نام زائران به صورت کاروان‌های گروهی را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار داریم، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای برای حضور در مناطق عملیاتی راهیان‌نور جنوب کشور در قالب کاروان‌های گروهی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت سراسر استان مازندران اقدام به ثبت‌نام کنند.

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا استان مازندران ادامه داد: همچنین شماره تماس ۰۹۱۱۴۳۹۳۴۹۴ هم به عنوان پاسخگوی سوالات در حوزه اعزام راهیان‌نور است که می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرند.

عباسپور با بیان اینکه ثبت‌نام اردوی راهیان نور سال ۱۴۰۰ از پنجم بهمن ماه آغاز شده و تا پنجم اسفند ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: عزیمت زائرین راهیان‌نور از ۱۷ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا پنجم فروردین ماه میزبان زائران راهیان نور خواهیم بود.


وی ادامه داد: بازدید از سد کرخه، بازدید از یادمان‌های فتح‌المبین، هفت تپه، اروند کنار، شلمچه، طلاییه، هویزه، نهرخین، پاسگاه زید و معراج شهدای محمودوند از جمله برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای زیارت یادمان‌ها است.

عباسپور در پایان گفت: در کنار اعزام کاروان‌های زائران راهیان نور برگزاری راهیان نور به شکل مجازی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *