امین، امانت‌دار وقت شما...1403-04-13
اشتراک گذاری:

عدم سازش پذیری با آمریکا خط فکر شهید بهشتی بود

به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهدای هفتم تیر شهیدان سیدعباسعلی ناطق نوری، حجج اسلام عبدالحسین اکبری، عمادالدین کریمی و عبدالوهاب قاسمی اظهار کرد: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه به فکر جوان ایرانی است، همگان بدانند تجلیل واقعی از شهدا عدم سازش با آمریکاست، آمریکا حلّال مشکلات نیست و با دشمن باید به دشمنی رفتار کرد.

وی افزود: این ترورها نمونه هایی از حقوق بشر آمریکایی است که با ایادی خود برای ملت مظلوم ایران اسلامی رقم زده و انسان های بیگناه را از شش تیر تا دوازده تیر به شهادت رساند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: اگر دشمن را دوست فرض کنید مشکلات متعددی در حوزه های مختلف برایتان رقم می خورد این که تربیت شدگان آمریکا معتقدند مشکلات ما به دست آمریکایی ها مرتفع خواهد شد درست نیست این خط فکری امروز یکی از خطوط بسیار خطرناک است.

این مسئول ادامه داد: عده ای باور دارند آمریکا دشمن است اما می گویند ما برای رشد و توسعه به آنها نیاز داریم، آمریکا قطب است و ما باید به گرد قطب بگردیم باید در قالب روابط حسنه و گفتگو و مذاکره رابطه دوستانه داشته باشیم که این فکر خلاف توصیه خداوند متعال به انسان در مواجه با شیطان است.

محمدی لائینی گفت: دشمنان انقلاب شامل منافقین و لیبرال ها و … خط فکری شهید بهشتی را برنمی تابیدند که این شخیصت را ترور کردند، شهید بهشتی نامه جالبی به امام راحل نوشتند که خط فکری شهید بهشتی به درستی در این نامه تصویر شد که خلاصه آن این که آمریکا دشمن ماست و باید این کشور را به دشمنی بشناسیم و نباید دنبال سازش با آمریکا باشیم.

وی بیان کرد: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه به تولید و توان نیروی انسانی داخل است، آمریکا دنبال زدن اصل انقلاب اسلامی است تا برکشور مسلط شود و همانند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برما سلطه داشته باشد که نباید اجازه داد با سازش با آمریکا این اتفاق رقم بخورد.

امام جمعه ساری افزود: مقام معظم رهبری واکسن خود را به تاخیر انداختند تا از واکسن ایرانی استفاده کنند که مظهر واقعی اعتماد به جوانان این مملکت است، امیدواریم مابقی مردم این واکسن را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *