امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-15
اشتراک گذاری:

طلا در سودای گرانی دوباره!

محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: بازار طلا و سکه همچنان پر تلاطم و رو به بالا است.

وی افزود: در صورتی که انتظار می‌رفت تا پس از انتخابات، قیمت‌ها روند نزولی بگیرد، اما در عمل اتفاق نیفتاد؛ البته در یکی- دو روز نخست یک افت قیمتی را شاهد بودیم اما در ادامه هر چند آهسته اما روند رو به صعود بوده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا در بازار امروز با جهش قابل توجه به 4 میلیون و 620 هزار تومان رسید.

نصیری ادامه داد: در حالی که دلار امروز وارد کانال 25 هزار تومانی شد؛ هر گرم طلا در معاملات امروز با نرخ یک میلیون و 70 هزار تومان محاسبه شد.

وی بیان کرد: قیمت سکه امامی به 10 میلیون و 880 هزار تومان رسید و بنظر می‌رسد سکه طی روزهای آینده وارد کانال 11 میلیونی شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، افزود: نیم سکه نیز در بازار امروز 5 میلیون و 820 هزار تومان و ربع سکه 3 میلیون و 770 قیمت خورد.

نصیری گفت: بازار طلا و سکه هرچند یک تکان کوچکی خورده است اما همچنان راکد است؛ چرا که بازار مازندران بازاری فصلی است و این فصل، موسم خرید طلا و سکه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *