امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-09
اشتراک گذاری:

عاملان تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی و ساخت کوکتل مولوتف در شرق مازندران دستگیر شدند

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران ، سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود گفت: خانمی که اقدام به انتشار مطالب جهت تشویش اذهان عمومی در اغتشاشات در بستر شبکه های اجتماعی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شهرام باقری در تشریح این خبر اظهار داشت: فردی که در فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی و نا امنی و ایجاد آشوب در این شهرستان را داشت، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در رصد پلیس پاوا، مشخص شد خانمی ۴۰ ساله سودجو در حال انحراف جوانان و تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی است، افزود: موضوع شناسائی و دستگیری گرداننده صفحه مذکور در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت که پس از شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس با مشاهده ادله دیجیتال و انکارناپذیر پلیس لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد، اظهار داشت: متهمه پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شهرام باقری از شهروندان تقاضا کرد که در فضای مجازی، اخلاق اسلامی، سیاسی و احترام متقابل را مد نظر داشته و از هرگونه بداخلاقی، توهین و اهانت به اشخاص حقیقی و حقوقی پرهیز کنند.

دستگیری عاملان تهیه و ساخت کوکتل مولوتف در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۳ عامل ساخت کوکتل مولوتف جهت استفاده در اغتشاشات خبر داد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی گفت: در جریان اغتشاش اخیر و کنترل ناامنی ها، پلیس اطلاعات امنیت و عمومی شهرستان با اشراف و رصد اطلاعاتی افرادی که به تهیه و توزیع کوکتل مولوتف و استفاده از آنها در اغتشاشات را داشتند ، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه متهمان که درجنگل های اطراف شهرستان بوده شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اعتراف متهمان به تهیه۳۰ عدد کوکتل مولوتف و توزیع آن در اغتشاشات اخیر بیان داشت: در بازرسی از منزل متهمان ۵ کوکتل مولوتف آماده، کشف شد.

سرهنگ عنایتی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *