امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-30
اشتراک گذاری:

سیل اخیر در مازندران؛از خسارت‌ها تا امدادرسانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به سیل اخیر در استان، گفت: شهرستان رامسر، تنکابن، نوشهر، چالوس به دلیل بارش باران و  شهرستان سوادکوه به دلیل بارش برف سنگین دچار خسارت شده اند.

او افزود: ۴۳۰ میلی متر باران در حدود ۳۰ ساعت در شهرستان رامسر بارید که منجر به آبگرفتگی بعضی از معابر و منازل روستایی شد و با توجه به اینکه از قبل آمادگی وجود داشت و ادوات هم پای کار بودند مشکلات حل شده است.

احمدی با بیان اینکه  ۶ واحد مسکونی در حد آبگرفتگی حیاط منزل در شهرستان رامسر گزارش شد، ادامه داد :در شهرستان تنکابن  حدود ۵۰ واحد مسکونی در حد آبگرفتگی حیاط منازل  دچار مشکل شده اند که با حضور دستگاه‌های امدادی و اجرایی سپاه پاسداران، بخشداری، هلال احمر و سایر دستگاه‌ها مشکلات برطرف شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت:در شهرستان نوشهر حدود ۱۰۰ متر دیوار رودخانه خشکه سرا و یک واحد گلخانه و حدود ۷۰ تا ۸۰ واحد مسکونی  دچار آبگرفتگی شدند که با قطع بارندگی، فروکش کردن آب و حضور دستگاه‌های اجرایی مشکلات رفع شده است.

او افزود:در شهرستان سوادکوه طبق پیش بینی‌ها در ارتفاع ۱۵۰۰ متر  برف بارید که با حضور نیرو‌های راهداری راه‌های ارتباطی در این محور و همچنین در هراز و راه قدیم کندوان بازگشایی شد.

احمدی گفت: شرکت آزاد راه نیز در آزادراه – تهران شمال مشغول به کار  و  در تلاش هستند تا در اسرع وقت آزادراه  باز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه ۴ محور اصلی مازندران با تلاش نیرو‌های راهداری باز بوده و تردد در جریان است، افزود: همه راه‌های روستایی دارای سکنه استان هم اکنون باز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *