امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-13
اشتراک گذاری:

سفر عیدفطر ترافیک تمامی جاده‌های اصلی مازندران را سنگین کرد

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور ، وضعیت ترافیک خودرویی در جاده های کندوان ،  هراز و فیروزکوه به سمت مازندران در زمان حاضر سنگین است و با گذشت زمان بر حجم خودروها اضافه می شود.

روابط عمومی مرکز مدیریت راه های کشور همچنین از تداوم ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی خبر داد و گفت که در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل درده تا پیچ سرهنگ و کندوان تا سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وضعیت تردد خودرویی در آزاد راه تهران – شمال محدوده های تونل شماره ۱۲ و تونل شماره ۱۶ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ نیز تا انتهای مسیر سنگین است و در محور هراز نیز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا ، حدفاصل پلور تا زیارباغ و محدوده های بایجان و سه راهی چلاو، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده های دماوند ، پل سفید و زیرآب نیز وضعیت ترافیک خودرویی سنگین عنوان شده است.

روابط عمومی مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که محورهای چالوس ، فیروزکوه و آزاد راه های تهران – شمال هم اکنون با بارش باران و محور هراز فاقد هرگونه مداخلات جوی همرها است.

پلیس راه مازندران نیز از اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از روز یکشنبه هفته جاری جاری تا شنبه هفته آینده در جاده های ارتباطی این استان خبر داده بود.

پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران نیز برای روان نگه داشتن ترافیک در جاده های استان طی تعطیلات عید فطر و ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان، ۱۱۰ گروه گشتی و ۲۰۰ مامور پلیس راهور را در مقاطعی از محورهای سه گانه استان که پیش بینی ترافیک سنگین شده است مستقر کرده است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *