امین، امانت‌دار وقت شما...1403-01-10
اشتراک گذاری:

سخنی صریح با استاندار مازندران

به گزارش بلاغ، بعد از پیروزی آقای رئیسی و روی کار آمدن دولت انقلابی و انتصاب استانداری انقلابی در مازندران انتظار می رفت استان مازندران نیز شاهد روی کار آمدن مسئولین انقلابی باشد، اما ظاهرا انتصاب مدیران انقلابی فقط تا سطح استاندار است و من بعد آن نیازی به انقلابی بودن ندارد. اخیرا با خبر شدیم یکی از مدیران کل ناکارآمد و اصلاح طلب سابق استانداری که در زمان دولت روحانی و استانداری مجید حسین زادگان نیز ناکارآمدی ایشان زبانزد خاص و عام بود، به عنوان دبیر … استان معرفی شده است.

آقای استاندار انقلابی! تا کنون هر کاری کردید دم بر نیاوردیم! گفتید من مدیرم و حق دارم معاونینم را خودم انتخاب کنم، جریان انقلابی علی رغم تمام ملاحظات سکوت کرد و با شما همراهی نمود. با وجود این همه نیروی ارزشمند و توانمند و انقلابی در استان رفتید و معاونین خود را از خارج استان آوردید،  گفتیم کار با شماست و شما باید پاسخگو باشید پس حق دارید که تیمتان را خودتان بچینید، دم بر نیاوردیم!
هر که را خواستید فرماندار کردید و نگاهی به نظر جریان انقلاب نکردید، گفتیم هنوز برای جوانان بی پارتی زود است که وارد عرصه ی سیاست شوند، بگذارید استاندار کیاست کند، دم بر نیاوردیم!

هر که را کاشتید به خودمان قبولاندیم که ان شالله انقلابی اند. شاید کار بلد نباشند ولی باز از همین بدنه اند. خوردیم و دم برنیاوردیم!

آقای استاندار انقلابی! نمی گوییم در دولت انقلابی از ظرفیت مدیران اصلاح طلب استفاده نکنید، که اگر توانمند و انقلابی اند(!) بیاورید و حالا که در بین نیروهای انقلابی قحط الرجال است(!) در صورت نیاز از ظرفیت ایشان نیز استفاده شود. ولی در بین این همه مدیراصلاح طلب چرا نارکارآمدترین ایشان؟! آیا چون این آقا در وزارت کشور آشنایانی دارد و پشتش قوی است باید در این دولت کارآمد، انقلابی و فساد ستیز پست بگیرد؟!

جدیدا هم که خبر آورده اند  برای معاون استاندار  دولت قبل حکم مشاوره زده‌اید!
دیگر چگونه دم بر نیاوریم، آقای استاندار انقلابی! به داد انقلاب برسید! یا نمی‌دانید و منصوب می‌کنید که وا مصیبتا! یا می‌دانید و منصوب می‌کنید که باز هم وامصیبتا!  
نمی‌دانیم مشکل از کجاست؟! آقای استاندار انقلابی! یا خودتان را عوض کنید یا مشاورین خود را!

آقای استاندار انقلابی! اگر جویای احوال استان می‌باشید بدانید و آگاه باشید که این وضع فعلی استان اصلاً مطلوب جریان انقلابی نیست، این دلنوشته ای به شما بود از طرف جریان دلسوز انقلابی، خواه پند گیر، خواه شو ملول، در هر صورت بدانید که عمر دولت‌تان کوتاه است و به چشم بر هم زدنی می گذرد اما در آخرت و در صحرای قیامت بیادتان بیاید که باید پاسخگوی بیش از سه میلیون نفر مردم مازندران باشید که در این مدت کوتاه چه کردید؟ شاید پله ای شود برای صعود و یا پرتگاهی برای سقوط ، مسئولیت دو روزه‌ی دنیا برای خدمت است به عیال الله و به قول امام حسین(ع) نیاز های مردم به شما از نعمت‌های الهی است،  اگر غیر از این باشد بدانید که در خسران به سر می برید.
والعاقبه للمتقین…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *