امین، امانت‌دار وقت شما...1403-02-29
اشتراک گذاری:

ساخت پتروشیمی مطالبه ای جدی برای اشتغالزایی در مازندران است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر رفع مشکل اساسی سد گلورد اظهار داشت: با برطرف کردن مشکل ایجاد پل برای تردد روستاییان منطقه بهشهر آبگیری سدگلورد انجام و درتامین آب شرب و کشاورزی با فوریت اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه آسفالت مسیر دامغان به گلوگاه از نیازهای مهم است که با فوریت در دستور کار قرار گرفته است، افزود: دو کیلومتر محور گلوگاه به دامغان عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی پتروشیمی را مطالبه جدی برای اشتغالزایی و آن را در ارتقای درآمد ناخالص مازندران مؤثر دانست و گفت: خواهان حقی که دولت گذشته برای پتروشیمی مازندران قائل شد، هستیم وطالب این حق هستیم.

شریعتی، توسعه بندرامیرآباد و افزایش تعداداسکله ها و اسکله روروریلی را از نیازهای مهم برای توسعه ذکر کرد و خواستار توجه ویژه به آن شد.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به مهر تأیید مقام معظم رهبری بر عملکرد مجلس یازدهم آن را مایه مباهات و افتخار همه نمایندگان برشمرد و درباره تصویب قانون و تأمین منابع مورد نیاز دربودجه ۱۴۰۱ گفت: دولت ملزم به ساماندهی کارکنان وتعیین تکلیف کارکنان شرکتی قراردادی و روزمزد شد.

وی ادامه داد: بخش هزارجریب نکا وبهشهر با داشتن ۵۰ هزار هکتار زمین قابل کشت برای گندم وجو می‌تواند به کانون مهم تولید غله در منطقه تبدیل شود که این امر با کمک اصلاح کشت و حمایت‌های نهادهای ذیربط میسر خواهد شد.

شریعتی تصریح کرد: همچنین با توافقات انجام گرفته با وزارت ارتباطات و اپراتورهای تلفن همراه تا پایان سال تمام مناطق روستایی وشهری فاقد پوشش و یا ضعیف به نحو مطلوبی از آنتن دهی و اینترنت پرسرعت بهرمند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *